Gaziantep’in Suriye sınırında ‘özel güvenlik bölgesi’ uygulaması
Gaziantep Valiliği, Suriye sınır hattında 15 gün süreyle ‘özel güvenlik bölgesi’ uygulamasının başlatıldığını duyurdu. Valilik tarafından yapılan açıklamada, uygulamanın sınırda güvenlik durumunu desteklemek, vatandaşın can ve mal güvenliğini, olası tehdit ve tehlikelerden bertaraf etmek üzere başla